
Se varför kunder älskar Imood
4.8/5 Baserat på 563 recensioner
Verifierade recensioner
Älskar. Jag blir inte trött klockan 15 längre
Smakar riktigt gott och helt ärligt så har jag aldrig sovit såhär bra. Vaknar utvilad och orkar mer. Synd att jag upptäckte de så sent...
Kommer köpa igen
Mycket enklare än tabletter. Gillar INTE melatonin tabletter alls! Blir en zombie flera dagar efter intag. Dessa är bra och balanserade. God smak och otroligt skön sömn. Känner mig utvilad.
Känner mig faktiskt nöjd
Deckar på 30min. Trodde först att jag skulle hamna i en väldigt djup och obehaglig sömn men så var det inte alls. Använder de varje dag och känner att sömnen förbättrats något enormt och sover väldigt skönt. Vaknar utvilad utan hjärndimma. Värt att testa!
Vaknar utvilad
Gillar smaken, men de smakar mycket jordgubb. Overall är jag nöjd med själva produkten. Den gör jobbet och man vaknar faktiskt inte trött vilket jag uppskattar.
Perfekt för att varva ner
Jag gillar att de är enkla att ta och smakar gott. De har gjort en enorm skillnad i min kvällsrutin. Känner att jag svävar in i en lugn mode varje kväll och de är såååå skönt och lättsamt.
Barnen märker skillnad i mitt humör
Jag själv har märkt att de är betydligt lättare att komma ner i varv efter en lång dag med småbarn. Det som var en ögonöppnare för mig var när sonen sa att jag var gladare på morgonen, de tycker jag var ett kvitto på en bra sömn.